FAQ
Op deze pagina beantwoorden we beslist al veel van jouw vragen. Heb je toch nog een vraag? Contacteer ons gerust. Wij garanderen een hoge dienstverlening en zijn 7/7 bereikbaar.
FAQ
Bad-en badlinnen, vaatdoeken, wifi, verbruik (elektriciteit,gas&water), Zijn inbegrepen in de prijs.
Hotelservice bij Belcasa Hotels omvat de ophaling van vuilnis, dagelijkse verse handdoeken - indien nodig- en aanvulling van WC-papier.
Inchecken kan vanaf 15u tot 18u. Later aankomen dan 18u is ook mogelijk. Gelieve de receptie hiervan op de hoogte te brengen, zodat de late check-in procedure doorgegeven kan worden.
Uitchecken kan vanaf 9u tot 10u
Er zijn ondergrondse privé parking- en garageplaatsen voorzien. Het wordt aangeraden om dit op voorhand te reserveren
Er zijn maximaal 2 huisdieren tot 10kg toegelaten in ons hotel.
Wij vragen hiervoor een meerprijs van € 10/nacht per huisdier.
Onze fietsenstalling is ondergronds. Iedereen heeft toegang langs de poort (Essex Scottishlaan 88) met de tweede sleutel aan de ene bos sleutels, manueel te openen.
Het is ten strengste verboden om met de fiets in de lift te verplaatsen.
Wij hebben stadsfietsen ter beschikking. Deze kunnen op aanvraag gereserveerd worden.
- 1e dag = € 15
- Extra dag= + € 5/dag
Geen zin om te sleuren met een babybed- en/of stoel?
Laat het ons op voorhand weten, en wij voorzien het in de accommodatie.
- Babybed: € 10/nacht
- Kinderstoel: € 5/nacht
Handdoeken en lakens zijn voorzien.
Bedden zijn opgemaakt
Dagelijkse handdoekenservice
Indien er geen mogelijkheid is om binnen de openingsuren in te checken, gelieve ons de dag zelf hiervan op de hoogte te brengen.
Er is een mogelijkheid om de sleutels na 18u terug te vinden in een kluis.
De instructies worden dan meegegeven door de receptionist van dienst.
Bij het maken van een reservatie heb je de keuze tussen een refundable en een non-refundable tarief plan.
Ik heb gekozen voor het flexibel tarief en wens te annuleren
Bij annulering of wijziging tot 14 dagen voor aankomstdatum, worden geen kosten in rekening gebracht.
Bij annulering of wijziging daarna, of wanneer u niet komt opdagen (no-show) wordt 100% van het verblijf in rekening gebracht. Er wordt u een vooruitbetaling in rekening gebracht van de totaalprijs binnen 14 dagen voor aankomstdatum.
Indien de reservering reeds betaald werd zal het volledige bedrag worden teruggestort op de rekening.
Ik heb niet gekozen voor het vroegboek tarief – niet terug betaalbaar en wens te annuleren
In geval van annulering, wijziging, of niet opdagen (no-show) dient het volledige bedrag van het verblijf betaald te worden op het moment van de reservering en is in geen enkel geval terug betaalbaar.
De betaling van de totaalprijs wordt bij het maken van de reservering in rekening gebracht.
Directe betaling
Bij de keuze van een directe betaling heeft u de optie een overschrijving te maken of een betaling te doen met het betaalplatform Mollie.
In het geval de klant kiest voor een flexibel tarief en een directe betaling uitvoert, zal het volledig betaalde bedrag worden teruggestort ingeval een annulatie van de reservering.
Kredietkaart ter garantie
U geeft een kredietkaart op ter garantie. 14 dagen voor aankomst zullen wij u een email toesturen met een link naar het betaalplatform Mollie. Hierna heeft u heeft dan 2 dagen de tijd deze betalen uit te voeren. Indien wij de betaling niet ontvangen na het versturen van 2 herhalingen, zal de reservatie worden geannuleerd.